+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

kakak kandung
Wednesday, March 21, 2012, 1 Lover[s]
Assalamualaikum w.b.t.


saya Anies Wahab. saya ade kakak. saya anak bongsu perempuan. bawah saya seorang adeq lelaki. kakak saya ade dua orang. dua dua dah kawen. kiteorang rapat. sebab dahulunya masih bujang. dan saya masih bujang sampai sekarang. belum tiba masanya.

sekarang mereka berdua sudah mempunyai tanggungjawab mereka sendiri. tanggungjawab terhadap keluarga dan juga suami. jadi, kurang lah sedikit waktu bersama.


 Aisha Wahab *ustazah rock

Amieza Wahab *yang dikatakan mereka kembar saya

dulu, mereka dekat Banting. sekarang, yang Amieza duduk dekat sini. yang Aisha sudah berada nun jauh di Ipoh. memang jarang sangat ade waktu bersama seperti sebelumnya. mengharapkan mase berputar kembali. tapi apakan daya. mereka dah berkahwin dan dikahwini. 

kiteorang pernah mandi sekali. mase dulu-dulu. macam comel kalau diingatkan kembali detik-detik bersama. fuhh! dasat. mak sekalikan pusat semua adik-beradik. sebab tuu kot kiteorang rapat. walaupun bergaduh, tapi dalam mase yang singkat pasti berbaik. *tips tips* :P

untung saya mempunyai keluarga yang sangat gila-gila plus sporting and supporting. saya anak manje. tiba.



u olls tengok make up anies, kemain kan.

pernah satu hari tuu, ade orang tegur kiteorang 3beradik "kembar ke?". jarang sekali orang nak tegur kiteorang bertiga kembar. selalunya orang akan cakap, Anies dengan Amieza tuu kembar. boyfie menafikan sekerasnya. haha. 

apepun, mereka semua dah berkeluarga. walaupun jauh, walaupun selalu bergaduh, saya tetap sayang mereka berdua. hiwhiw. mereka layh satu-satunya kakak yang saya ade.




p/s : esok paper statistic. semoga saya mampu menjawabnya dengan lancar, dan mendapat keputusan yang bagus. Aminn :)


serius kan entry saya kali nie, Assalamualaikum.
<--Older Post | Newer Post-->