+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Can I start all over again?
Friday, November 30, 2012, 0 Lover[s]
Assalamuaikum.
Sangat lama tidak berjumpa. tak apa. anggap saja saya budak yang baru sahaja menjejak kan kakinya ke dunia blogger.


Ucapkan selamat datang kedunia blogger, please?

Let me introduce myself. nama Anis. panggil Anis jee. kalau nak cantik sikit panggilan tuu, err Manis. haha. ktakkelakarlansung. umur sembilan belas. dah genap dah. entah dah sembilan belas berapa bulan saya sendiri pun taktau.

Dah penat nak kenalkan diri sendiri. perlu ke tambah lagi? rase macam tak perlu. biase layh. rasenya ramai blogger mengalami masalah yang sama. "Bila tak duduk depan laptop, bukan main banyak idea mencurah untuk di-update. bila duduk depan laptop, jadi blurrrrrr tak tentu hala." itu biase. saya pun sebenarnya tengah mengalami masalah yang sama. sepp sikit! haha. semalam kemain semangat, sekarang, haprak yenna deyy macha. haha.

Esok (30 nov 2012) dah start sesi pendaftaran untuk masuk sem 4. ya Allah. serius rase sekejap sangat dah nak habis belajar. kalau tak ada ape yang merosakkan, dapat layh konvo sama kawan lain. kalau tak, hmm. apa yang harapkan, sentiase layh nak konvo dengan dorang sekali. 

Natijahnya, saya semakin hari semakin kurus (tak ada kena mengena). terima kaseh.

p/s: Abaikan post yang tua (older post), anggap saja ini entry pertama saya. 
<--Older Post | Newer Post-->