+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Gua kental.
Tuesday, December 25, 2012, 0 Lover[s]


maaf gua ucapkan kerana entri kali ini aku gunakan "Gua Lu" yang sememangnya tak pernah sesuai dengan diri gua. jujurnya. gua ayu haha tetiba. nak jadi gangster sekejap ape salahnya kan?

gua lembut, gua ayu. tapi kadangya, gua kasar. ada mase dengan perbuatan. ada mase dengan percakapan. biasa. tiada manusia yang sempurna.

harinie, hari Natal. hukumnya untuk wish itu haram yaa!

gua kental. sekarang gua dah cukup kuat hadapi masalah yang sememangnya bukan masalah utama dalam hidup seorang manusia. mcm yang gua pernah cakap sebelum nie, dalam usia remaja masalah cinta seolah masalah utama. dan itu silap gua yang pertama. dan sekarang baru gua rase masalah kewangan. tak pandai belanjakan wang itu silap gua yang kedua. ape lagi? banyak nya silap gua dah buat.

sekarang gua tengah mencuba untuk belajar berdikari. hidup tanpa pertolongan kedua ibu bapa, dan mengharapkan duit MARA jee. alhamdulillah dapat pinjaman MARA. Hidup MARA!! habis handphone gua dah jual, nak belajar berdikari punya pasal. semua silap datang dari diri gua sendiri. silap gua kerana terlalu percaya manusia. 

gua pernah bagi orang pinjam duit mcm tuu jee. gua sekarang berkira, tunggu gua kerja baru gua tak berkira.



gua dah ade Facebook. haha gelakkan gua hahahaha. gua buat hanya suka suka. gua main game Tetris. sekarang dah Rank 34. takde unsur lain, selain dari nak main game, dan keep in touch dengan kawan kawan gua ke, sesape yang gua kenal. tuu jee.

apa yang gua perlu buat sekarang, hanya tumpukan perhatian pada tanggungjawab gua. cuba untuk jadi se-proffesional yang mungkin. bahagikan mase dengan sebijaknya. 

gua kental, gua kuat, gua hebat hahaha. gua dah (in Shaa Allah) semakin bijak untuk kenal manusia. hati gua dah ade "penghadang" yang bukan calang calang manusia mampu tembus. pheww pheww! lu jangan ingat gua bodoh. gua hanya buat buat bodoh. tapi, jika lu percaya dengan Hukum Karma, lu tunggu.


<--Older Post | Newer Post-->