+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Andai satu hari nanti...
Sunday, January 20, 2013, 0 Lover[s]

andai suatu hari nanti aku bahagia,
aku harap aku juga sudah menggembirakan kedua orang tua.

andai suatu hari nanti aku bahagia.
aku berharap yang pada hari itu aku tak akan terluka.

andai suatu hari aku bahagia.
aku harap supaya aku tak akan lupa yang Di Atas Sana.

andai suatu hari aku bahagia.
aku mohon pada kau, bahawa kau tak akan datang jumpa aku walaupun ibu bapa aku.
mohon dan tolong jangan.

dan mungkin semasa suatu hari itu, aku dah jumpa Maha Pencipta. aku dah jumpa cinta sejati aku, iaitu Allah S.W.T. boleh jadi juga, waktu itu, aku dah tau asal dan tujuan untuk aku hidup di Muka Bumi Allah. 

mohon dan tolong jangan kau datang dan muncul dalam hidup aku, setelah aku bahagia. bahagia dengan cinta sejati dari Yang Esa. supaya aku jumpa Jannah-Nya.

mohon dan tolong jangan kau hadir walau desetiap penjuru hidup aku, sewaktu aku sudah mengecapi kejayaan. kejayaan yang boleh membantu aku untuk meneruskan hidup di bumi pinjaman Illahi yang serba sementara.

aku hamba-Nya yang hina, yang sedang mencari hidayah-Nya. semoga jumpa. Amin.



<--Older Post | Newer Post-->