+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Episod baru.
Monday, January 28, 2013, 0 Lover[s]


konon jee episod baru. lepastu, nanti ungkit cerita sedih semula. yopo jesa (poyo saje). 

MID VALLEY, 27 January 2012.
telah berlaku satu perjumpaan tergempar. pertemuan diantara penulis blog (saya) bersama yang lainnya yang terdiri daripada, Sri Nurarmizah, Siti Syafawani, Nazera, Siti Suhaida, dan juga isteri kepada seorang hamba Allah iaitu Syahidah. (semua nama sebenar)

perjumpaan ini telah diadakn ditempat yang tertera diatas. kenderaan yang kami gunakan public transport, memandangkan semua tak berlesen dan tak mempunyai kenderaan sendiri. ini sedih. mengapa? itu saya juga tertanya-tanya. bila? saya sendiri pun taktahu bila. apakah? okay, berita tergendala. harap maaf.

ini layh mereka. yang mane satu saya? anda teka. hahaha (menggelabah sangat)

ini semua saya tak akan lupa. sampai bila bila mungkin saya tak akan lupa. bagaimana kami semua boleh terjumpa didalam satu train, perkara yang tidak dijangka. mungkin Allah sudah memudahkan sedikit urusan kami. dari nak kena call sane sini. mungkin!

kami sambut sekali this two girls punya birthday. Siti Syafawani (15Jan), Nazera (26Jan).

macam sweet bukan? sambut birthday bagai. haha. ini semua hasil titik peluh Syahidah (Syahidah belanje kek nie). ini muka bahagia mereka.

ape yang membuatkan saya lebih bahagia adalah ini................

kalau boleh nak besarkan lagi. walaupun tak cecah seratus, tapi saya juara! Awakkkkk! lihat ini. lihat layhhh. haha.

yang membuatkan saya sakit hati, banyak kali bola straight tapi kenapa tak strike. saya tak puas hati. nanti raya cina repeat lagi. ahh! tak peduli. saya perlu turunkan ape yang telah diajar Tok Guru. saya perlu menjadi anak buah Tok Guru yang berjaya. saya taknak malukan dia. supaya nanti dia tak malu mengaku saya nie anak buah dia. cehh.... salah satu sebab saya jadi juara, mungkin dengan jeritan mereka dengan nama Tok Guru! Tahniah Tok Guru, kau telah berada didalam hatiku. hahahaha.

selain daripada kejadian diatas. kami terserempak dengan Dr.Fazley Yaacob. hoo hemm jeyy! why so handsome? *kata orang melayu zaman laa*

selebihnyaa? lihat saja gambar dibawah. (penat dah!)




ketahuilah bahawa saya terlalu mahukan baju itu, tapi uwangnya tidak mencukupi. pity me *sobs sobs*

bersama mereka di Bandar Tasik Selatan. hantar Nazera pulang Lendu.

i think, i should crop Srie's face. hahaha. 

ini terakhir. gonna miss this moment. raye cina, kalau panjang umur jumpa lagi. in Shaa Allah.

p/s : actually, there's a lot of picture of us. but, i don't know which picture should i post. (padahal dah post dah sikit, walaupun taktau! -.-) Angah, raye cina balik kan? Let us meet. ramai-ramai.


ya Allah, thanks a lot for giving them to me. i love them, like seriuosly! kekalkan layh perasaan sayang itu, selamanya. semoga tiada permusuhan antara kami. amin. ape yang membuatkan saya gembira, kami sekepala. walaupun jarang jumpa. dan alhamdulillah, ya Allah kerana mengizinkan aku merasa bahagia even for a day. 


<--Older Post | Newer Post-->