+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

I hope it's not too late.
Monday, January 14, 2013, 0 Lover[s]


for the first time, it's hard for me to accept the fact. bila difikirkan sedalamnya, this is the best way for me to fulfill my responsibilities towards family. I hope it's time and I'm not too late for that and the important thing is, I hope that I'm ready.

Allah 'Azza Wa Jalla berfirman ;

"Boleh jadi jika kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik untuk kamu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk untuk kamu. Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui" (Surah Al-Baqarah ayat 216) 

it's hard and almost killing me inside. tapi, untuk mereka. aku bangkit! untuk apa aku perbodohkan diri lagi?

i've to do something. there's nothing is going to be happen if I'm just sitting infront of the laptop, typing, tweet-ing, or whatsoever, without doing anything. it's make me feels like I'm hypocrite enough. pray for me!

i'm 2o years old. walaupun tak genap lagi. biasalah umur mcm nie, apa lagi kalau bukan fikir tentang mase depan. pasal perkahwinan. ape lagi? dah dewasa kan. haha. aku tak rase diri aku dah cukup besar, dah cukup matang, tapi entah kenapa hati aku cukup rase bersedia. mungkin belum tiba masenya.


aku dah cukup redha, dah cukup biasa dengan 'sweet talker'. susah dah aku nak percaya. lagi-lagi kalau dari mulut dia. susah. sangat susah. dah lama, aku makan, aku telan. tapi, takde apepun jadi. aku redha. sumpah aku redha. aku taknak jadi budak-budak yang sebuk menunding jari sana sini. cukup layh aku cakap, silap ini datang dari diri aku sendiri. bodoh. aku kutuk diri sendiri. memang aku layak untuk itu! tapi, cukup layh untuk sebelum nie. sahaja!


ini aku yang baru. Anies Wahab yang baru.

aku dah delete banyak older post aku. biar kenangan itu hilang dalam blog nie, tapi kekal dalam kepala otak aku. 
<--Older Post | Newer Post-->