+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Tahan tahan.
Wednesday, January 23, 2013, 0 Lover[s]


mungkin aku sedikit ego.

tahan-tahan air mata aku bila tengok orang kahwin. tengok orang bahagia. pasangan halal yang bahagia. lagi sedih pilu hati aku dengar lagu, Istikharah Cinta. entah kenapa. aku sendiri pun taktau.

hati aku masih kosong. mungkin aku baru berada di level permulaan. yang baaaaanyak gila kurangnya. banyak sangat sangat sangat sangat sangat. aku sendiri tak dapat nak gambarkan mcm mane punya banyaknya kurang yang aku ade.

hati aku tergerak tentang sesuatu. biarlah hanya Allah yang tahu tentang itu. Allahu.

in love with this song like seriously. 



ISTIKHARAH CINTA - Sigma

Bersaksi cinta di atas cinta
Dalam alunan tasbihku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman di malam sunyi penuh doa

Sebut nama-Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-Mu
Satu nama teman setia
Naluriku berkata

Di penantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Memenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Di istikharah cinta


<--Older Post | Newer Post-->