+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Tahun baru, hati baru.
Monday, January 14, 2013, 0 Lover[s]


adakah kau ingin tahu tahap kebahagiaan aku? takpe. tak perlu untuk kau tahu.

it's been awhile i didn't update my blog. ade layh sebab tertentu kenapa aku malas gila nak update segala bagai yang aku rase. dan.....aku rase sempat lagi untuk aku ucapkan 'Selamat Tahun Baru'. semoga tahun baru nie ade lebih banyak kenangan manis dari yang pahit-payau-kelat. in Shaa Allah.

kalau nak diceritakan, permulaan tahun baru aku sangat 'busuk'. serius gua cakap. haha. tapi, aku kental kan. aku peduli ape. bukan sekali dua aku dengar ayat manis dea. tahun baru nie nak buat nie layh, nak buat nie layh. keputusan dea? LU PIKIR LAYH SENDIRI. fuhh!

aku tak sambut tahun baru berparty sana sini. aku hanya pergi i-City untuk tengok bunga api bersama yang tersayang. ehem ehem.


cantik bunga api dekat sana. terpukau sekejap. cecehhh... nasib baik sempat aku tunggu detik pukul dua belas. pergi semata mata nak tengok bunga api. apekejadah layh. tapi best :P

lepastu, jalan punya jalan, ade konsert hampeh. tak seronok sgt. bosan lepastu lepak kedai makan untuk elak dari jammed. sampai rumah 4pagi. seronok sangat dapat spend mase dengan mereka mereka. 

aku ade Azam. Azam aku dari dua tahun lepas tak tercapai. Azam aku tahun nie, aku nak kahwin. hahahahaha. k tak kelakar. yang lain lain tuu, tak perlu tahu layh. biar aku simpan Azam aku sendiri, dah tercapai nanti aku bagitahu. in Shaa Allah.

apa yang aku harap, takde hari yang 'busuk' untuk tahun 2o13. walaupun permulaan, atau 2minggu pertama sangat 'busuk'. serius cakap. hai 'sweet talker', engkau terase? kbye.

ALHAMDULILLAH 2012, dan BISMILLAH 2013. semoga tahun ini lebih bermakna jika dibandingkan dengan tahun sebelumnya.

<--Older Post | Newer Post-->