+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Sudah lame tidak menaip.
Saturday, March 23, 2013, 0 Lover[s]
Assalamualaikum.



*tiup habuk* macam penulis blog lain biase lakukan. ade sesiapa yang menunggu entri terbaru aku? takde? aku tak kisah. cecehhh. walaupun kotak post ini kosong (tanpa post yang baru), tapi blog aku sudah kelihatan comel. macam tuannnya. iaitu aku. ehem ehem. ini semua gara-gara blog bisnes aku dengan kakak aku. 

aku apa khabar? alhamdulillah. ade jugak yang nak tau keadaan aku. haha. aku sihat. cuma aku ade sedikit masalah yang lebih kurang complicated nya, dengan pelajaran aku. aku yakin, ini yang terbaik. entah kenape. 

dan, tapi, aku bahagia. alhamdulillah. terima kasih yaa, Encik. 

bila dah lame tak pakai otak untuk susun ayat yang cantik, lagi menarik, dan mungkin juga memberikan info yang lebih berguna, jadi, aku kekeringan idea. apepun, semoga keadaan di Sabah akan pulih seperti sebelumnya. Angah, jagelah dirimu disane.






















MAAF! aku ade layh macam tolong sikit-sikit akak meniaga alam maya nie. blog dalam proses. tapi, Facebook (Mutiara Asyfa) dah settle. katanya, cari duit lebih. semoga berhasil, diredhai Allah. dan supaya, kami dapat rezeki yang melimpah. amin.

p/s: aku masih mencuba menjadi lebih rawak, dan mencuba untuk mengurangkan fashion zaman laa, mungkin zaman dahulu kala juga. Jerawat!

<--Older Post | Newer Post-->