+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Berkerut-kerut dahi.
Thursday, April 25, 2013, 0 Lover[s]

selalu dengar orang pesan, jangan kerut-kerut dahi, nanti cepat tua. alah, ade ape pada usia? OLAY kan ade? haha tetiba.

tatkala aku terlalu bosan taktau nak buat apa, tunggu kerja pun selang sehari, nak update blog pun kekeringan idea. nak update ape? alaahaii kenapa macam lifeless jee harinie? woii woii kenapaa woii? ehh biadapnye *cakap dekat diri sendiri* haha. adakah anda tahu erti bosan yang sebenar? adakah?


kadang-kadang bila aku tengok life orang lain, aku sendiri tertanya tanya. kenapa life aku tak macam life mereka semua? macam tak bosan jee. macam hari-hari ceria. dikelilingi oleh ramai manusia. bila selidik semula diri, aku sendiri penyebab hari-hari aku tak seceria mereka mereka. betul layh orang kate, pucuk pangkal dari hati dan diri sendiri.

jadi,

wahai diri sendiri,
jangan layh kau selalu berduka cita dengan kehidupan orang lain. biarkan perasaan cemburu itu, bukan kau tak boleh bahagia? kau berhak! kau berhak memiliki bahagia lebih dari mereka mereka. apadehal? hihi.
ehh, Mak Abah kau kan ade? mereka yang terutama, kekasih hati yang kedua, takde hal.
kau nie bercerita macam gangster? macam dah bahagia jee.

dah banyak kali aku rase bahagia. segembira ini. cuma, aku harap ini yang terakhir kali. maksud aku, takkan ade sesuatu perkara yang akan merampas kebahagian yang aku rase nie. aku hargai niat dia, dan aku berharap, Allah sentiasa merestui aku dan dia. sentiasa. niat dah cukup suci, harap kedua orang tua meredhai dan merestui.

terima kasih kerana cukup nekad. supaya Allah kekalkan niat. Amin :')


<--Older Post | Newer Post-->