+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Kembalikan semangat aku ber-blog.
Friday, April 12, 2013, 0 Lover[s]

kalau nak diikutkan nafsu, memang macam-macam nak cerita. bila difikirkan akal, Allah, sempit jee rase. ape nak cerita? ape nak cerita? walhal hati nak sangat kembali ber-blog walaupun hari-hari aku update. biarlah, ini blog aku. hak aku. betul kan? 

bila bercerita pasal hak, semua manusia inginkan hak masing-masing. kadang-kadang yang tak berkaitan pun dikatanya hak.


setiap orang ade kelebihan dan kekurangan masing-masing. life aku? serius aku rase life aku macam berantakan gila. jadi macam kucar-kacir. yang itu jadi macam nie. yang ini jadi mcm itu. hmm. tapi, aku masih tenang. masih okay. aku kental. haha. aku masih mampu bernafas. alhamdulillah.

bila tengok life orang lain, aku rase macam, ehh kenape aku tak mcm tuu? aku nak mcm tuu jugak and entah ape ape tah. macam tak bersyukur kan? tapi, jangan risau. aku fikir mcm tuu bila sampai time sedih jee. hihi.

mudah, aku kena betul betul belajar berdikari. sebenar-benarnya berdikari. bukan berdikari dalam cari makanan atau pakaian. tapi, dalam mencipta kehidupan.

emmm.....ya aku memang perlu.


















tapi bagaimana?
<--Older Post | Newer Post-->