+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Komplikasi hati.
Saturday, April 13, 2013, 0 Lover[s]


hai jiwa yang bercelaru.

hairan bila seseorang mampu menjadi impak yang sangat kuat dalam hidup kita. siapa dia? apa kelebihan dia? seperti orang yang terpenting jee. ape sebenarnya yang menyebabkan hati aku bercelaru? itu aku sendiri taktahu.

biar aku cerita sini, ape kelebihan dia.

kalau dengan dia, hati aku rase tenang. dan aku juga berasa selamat. bila dalam masalah, dan dia datang, terasa macam beban dibahu "blah" macam tuu jee. bak kata orang zaman laa, "I feel better when you're around." Sehari tak jumpa, aku boleh jadi rindu yang teramat gila. tapi, aku simpan jee. kalau rase down jee, aku cari dia. kadang-kadang kalau dah dapat jumpa, bukan aku cerita sangat pun dekat dia. cukup layh ade dengan dia. dengan dia, senang yang teramat.

mungkinkah ini cinta yang sebenarnya? tak boleh jugak nak bagi definisi sendiri. kalau bercakap tentang cinta, budak darjah 6 pun mungkin dah pandai nak describe apa itu cinta. sebab cinta ini terlalu luas.

Sesaat untuk mengenali, seminit untuk jatuh cinta, sejam untuk mesra bicara, dan mampu mengambil mase bertahun untuk melupakan semua.

ahhhh! cinta cinta cinta. begitu mudah untuk jatuh cinta.............






















begitu mudah juga aku jatuh cinta dengan ini kereta. hihi. 
<--Older Post | Newer Post-->