+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Perkara bahagia.
Thursday, April 18, 2013, 0 Lover[s]


excited bila sebut perkataan B.A.H.A.G.I.A. tapi, bila tanya hati, adakah kau bahagia? agak-agak apelah respon si hati nie yaa? emmm.... alhamdulillah, singgah juga bahagia walaupun hanya sementara. hari-hari aku rasa bahagia sebenarnya. 5minit dalam setengah jam. lebih kurang layh. haha.

ini bahagia yang sebenar. tapi, bahagia ini yang jarang aku dapat untuk menikmatinya. lebih kurang, sebulan sekali. mungkin. sekarang aku bermain dengan masa. banyak bermain dengan masa. entah.

air terjun ohh air terjun. atau mungkin...
sungai ohh sungai, kenape layh kau tak wujud depan rumah aku?
kenapa ade longkang jee depan rumah nie? hmm. 


kiteorang berada diperingkat bawahan Hulu Yam. main bawah-bawah jee.  



antara angan-angan aku, kau akan duduk diantara lelaki-lelaki diatas. dan kau yang menambahkan bilangan adik-beradik yang sediakala "gila" nie. atau ayat yang paling romantis, sporting. Amin.


 dan pada mase itu, bayi yang aku pegang bukan anak sesiapa, tetapi anak aku dan kau. ya Allah, semoga segalanya termakbul. walau apepun jadi. Amin. mari sama-sama amin kan. mari mari.... Aminnnnn :')


masetu, aku dah berisi dah. dah tak sekurus tangan tuu. itu tulang ke apetah. pipi pun masetu dah macam bear bear. awmm comelnyaa. hahaha. 



"Haii, Abang Fawwaz. Nanti kite pulak mandi sungai ea? Asyfa dengan Zaie dah mandi dah. Nanti kite terjun bertiga-tiga okay?"


Assalamualaikum, pemilik hati a.k.a. bakal suami, ketahuilah bahawa aku ini memang suka tempat tempat mcm nie. sungguh tenang rase bila duduk dalam air sambil pejam mata. sangat tenang. kalau layh aku pandai terapungkan badan sepertimana yang kau pernah ajar, mesti lagi seronok aku dibawa arus air terjun tuu.

p/s : Lapar pulak malam-malam nie. Tolong suapkan saya maggie? Hihi.
<--Older Post | Newer Post-->