+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Campakkan aku ketempat yang tenang.
Friday, May 3, 2013, 0 Lover[s]

mohon.
tolong bawa aku ketempat yang lebih tinggi.
supaya aku mampu lihat seluruh ketenangan yang aku impi.
aku sesak, sesak duduk dikelilingi masalah yang seolah takde ending.
aku mahu duduk sendiri.
biarpun hanya untuk sehari.

mohon.
bawa aku ke tempat paling indah ciptaan Illahi. Laut.
aku mahu sendiri mendengar desiran ombak.
bunyinya sangat menenangkan.
cuma, aku tak mampu bayangkan disini.
aku mahu pergi. bawa aku pergi.

mohon.
izinkan aku menangis, walaupun untuk sehari suntuk.
supaya aku tak akan menangis untuk keesokan hari.

mohon.
bawa aku ke tempat yang lebih luas.
supaya aku mampu fikir panjang-panjang tentang kehidupan.
semoga ianya yang terbaik untuk kedua ibu bapa, sebelum aku menutup mata.


<--Older Post | Newer Post-->