+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Flaming Steamboat.
Thursday, May 16, 2013, 0 Lover[s]

assalamualaikum.

jarang-jarang dah aku keluar rumah sekarang. dan tiba-tiba kakak bagitau ade dinner untuk Putewi putewi. aku kan bekas Jentera IT untuk PRU13 haritu. aku taktahu apa-apa, yang aku tahu key-in number jee. hihi. dinner tuu diadakan di Flaming Steambot layh. apa yang aku makan banyak-banyak nie tanda sambut bahagia aku untuk 1095 hari tuu. boleh kan?

masuk jee kedai, aku jadi blur. ehh mane mane? macam 'baby' yang dah boleh berjalan, tak jumpe Mama dea. (mcm over jee!) okay layh okay. lepastu, ambil layh meja untuk kiteorang duduk. wakil dari Taman City Kanan. tanpa membuang mase, aku pergi layh ambil makanan.


orang tamak selalu rugi bukan? ini layh padahnye. angkut macam macam, lama-lama tak habis juga. penuh perut dek kerana pencuci mulut jee. hihi.

ohsem jugak sebenarnya steambot dia. aku makan tak tengok orang. aku tengok handphone jee risaukan dea. ehh?


 dan, aku tak sangka pulak aku hebat dalam menggunakan chopstick. proud of me. haha.

selenga sekali sekala takpe. kalau orang tangkap gambar aku, selalunya antara muke nie dengan senyum nampak gigi jee aku mampu. kalau tangkap gambar sendiri? hiwhiw faham faham leww.

 aku ingat pipi aku dah takde. maksudnya, ingatkan tinggalkan tulang jee. rupanya masih ade. comel jugak yea? emm...

aku suka gambar candid aku. sebab tuu aku letak gambar nie. lagi nampak natural dari segala-gala.

ramai sebenarnya yang pergi. semua jentera IT dari Putewi Segambut. segan layh nak tangkap gambar dorang semua. baik aku buat peace tangkap gambar sendiri. hihi.

secara puratanya, yang paling banyak aku makan adalah aiskrim. kalau ade yang bagi aku satu bekas aiskrim sepuluh ringgit tuu, mungkin esok luse aku akan mintak lagi. jadi, berilah aku satu kilang aiskrim. hahaha.







sejak kebelakangan nie aku rase, gelak aku makin kuat. tak, maksudnya macam lain. entah.


<--Older Post | Newer Post-->