+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Kenduri aqiqah dan doa selamat.
Saturday, May 25, 2013, 0 Lover[s]
assalamualaikum.

memandangkan anak-anak aku semua dah besar, maksud aku dah boleh main agah-agah, dah kenal orang, aku dan suami pun dah cukup duit, jadi, aku buat layh kenduri untuk mereka. orang kate, ade rezeki lebih ape salahnye berbelanje untuk anak sendiri bukan?


kenduri nie untuk anak aku yang kedua dan ketiga. pagi, doa selamat untuk anak yang ketiga. dan aqiqah untuk yang perempuan tuu. yang sulung, Muhammad Fawwaz Zahran. kedua, Nur Asyfa Qairina. last, Muhammad Ahnaf Auzaie. mesti ade yang tertanya tanya, kenapa tak buat kenduri aqiqah untuk semua sekali? yang pertama tuu, dah settle dah. yang ketiga nie, emmm k semua nie anak buah aku. sekian.


doa selamat nie diketuai oleh Abanglong aku sendiri.


selesai doa selamat, marhaban pula. 

untuk aqiqah, kakak aku panggil anak-anak yatim. tak ingat anak yatim dari mane.


ade kambing panggang. sedap. serius sedap. jatuh cinta ai dibuatnye. tapi, agak sedih sebab dapat makan isi yang last last jee :(

sampai mcm nie sekali aku menikmati daging kambing panggang tuu.


pelamin Asyfa paling ohhhsemmm okay. comel gila. ade tak pelamin pengantin mcm nie punye rupe? hihi.


secara puratanya, aku suke aku suke. mase kenduri aku pegang camera kakak. walaupun, dah ade photographer sendiri. aku nie memang suke bergambar, dan mengambil gambar. yang paling suke sekali, bergambar layh. hihi. yang sedihnye, bile dah pegang camera, berape keping jee gambar aku ade :( sobs sobs.

sebenarnya, banyak lagi gambar. tapi, aku malas nak pilih pilih nak letak yang mane.

<--Older Post | Newer Post-->