+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Nobody's perfect.
Friday, May 31, 2013, 0 Lover[s]

assalamualaikum.
I make mistakes, and I'm sure everyone does too. Sorry, but I was not born to please every single person. I have my own happiness too. I didn't steal anyone's happiness to make mine come true. If only I did it, I'm so sorry. Everything that happens in life have it's own reasons so don't blame others if your life got hit by a hurricane. And I'm really sorry if I ever make people hurt with my actions or maybe choices. I have my right to make a decision for my life. 

moment yang paling menyedihkan, bila kita yakin dengan keputusan yang kita buat, tapi, mungkin tak sesorang pun yang setuju. for God's sake, aku buat benda nie semua bersebab. apa-apa keputusan yang aku buat semuanya bersebab.

pasti bersebab!

andai ada yang sakit, atau kecewa dengan apa adanya diri aku ini, mohon ampun atas segalanya. aku manusia biasa. atau, mungkin jiwa remaja aku meronta-ronta mahu keluar dari jasad kanak-kanaknya. mungkin. jiwa remaja itu mungkin tak lagi berminat bermain dengan mase. kerana dia dah cukup matang walau tak kena usianya.



p/s : terima kasih pada Ain, kerana selalu memberi semangat dan support aku dalam setiap perkara yang aku buat. terima kasih banyak-banyak, sahabat.


<--Older Post | Newer Post-->