+Follow or +Home
I ANIESH LAYH ♥

Iter emmm iterrrrrr
Friday, July 25, 2014, 0 Lover[s]




Sounds gedik kan?

Macam jee gedik.
Tapi, sebenarnya biasa bagi orang yang dah biasa.

I used that 'iter' word, since bebudak lagi.

Iter - Untuk diri aku.
Kite (Bahasa sms) - Untuk yang beramai-ramai haha

Haaaa.

Sebab dulu,
mase aku kecik-kecik, dan bila aku dengar orang cakap 'AKU', aku kata dekat mak, orang tuu mencarut.

So, sampai sekarang layh (umur aku 21tahun tak genap lagi) dah terbiasa.

Lagi-lagi bile mesej.
Even cakap pun, kadang-kadang bunyi iter, kadang-kadang kite gak.
Hahahaaha.

*aku guna 'aku' untuk tulisan dalam blog ape motifnya? hahahhaha taktau -.-


Bosan dekat opis.
Aku update layh benda yang tah pape.

 

"Selamat Hari Raya. Sebelum terlewat. 0-0 yeee."
<--Older Post | Newer Post-->